torek, 2. januar 2018

Smrečice

Pa smo uspešno zakorakali v leto 2018. Pravijo, da kar delaš na novega leta dan, boš delal celo leto. Upam, da temu ne bo tako. Ker bi to pomenilo, da bom morala celo leto delati ( same) nočne 😕
Na zalogi imam še nekaj novoletnih voščilnic, katere vam pokažem v prihodnjih dneh. Za danes sem vam pripravila serijo voščilnic z motivom smrečice. Še ena šablona, ki nikakor ni našla svojega mesta na voščilnici. 
Eno voščilko naredim, da vidim kako bo izpadlo. In kljub svoji preprostosti mi je bila  tako všeč, da sem naredila še štiri.
Naj bo to za danes vse, saj se bom počasi morala odpraviti v službo.
Za konec naj vam zaželim uspešen delovni teden in pa zvrhaaan koš zdravja.....tetka gripa se že potika naokoli 😉






                    

6 komentarjev:

  1. Prosim, da tole teko gripo zakleneš na varovani oddelek in je ne spustiš na svobodo! Tako, zdaj pa naprej, iz zanesljivih virov sem izvedela, da boš letos vsaj 50% manj v nočnem dežurstvu kot lani (če verjameš):D
    Sicer pa si navkljub pomanjkanju časa, tudi tokrat lepo sestavila peterico prazničnih voščilnic.
    In ena od teh lepotičk krasi tudi naš dom, hvala ti. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan Nova Godina!
    predivne čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe so - ravno prav bleščeče!
    Naj bo bleščeč tudi tvoj začetek novega leta in poln zdravja seveda! Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn si uporabila šablono smrečice in jim dodala kristale za bleščeč videz.
    Vse dobro in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Urška, hvala za eno izmed teh lepotičk, ki krasi tudi naš domek. :-) V novem letu ti želim čim manj nočnih (recimo, da vraža ne drži, saj bom v nasprotnem primeru jaz vse leto smrkala in kašljala). O gripi pa ne bi. :-) Je že prehlad čisto dovolj za začetek leta...

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav vse voščilnice so zelo lepe. Všeč mi je preprostost.
    In še: Srečno, Zdravo, Veselo in Ustvarjalno ti želim v letu 2018 in obvezno čimmanj nočnih!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)