nedelja, 14. januar 2018

Sizzix izziv

 Joj, lovim zadnje ure izziva pri Keti.  Pripravila nam je vsekakor več kot zanimiv izziv.  Dolgo sem oklevala, kakšno voščilnico bi lahko naredila. Zato sem pobrskala po šablonah in našla tisto pravo...še nikoli uporabljeno ( pa ni edina ;)).  
Poslužila sem se meni ljubih barv....roza in bele. Šablono sem pobarvala z distresi - Mowed Lawn in Picked Raspberry. Sem pa barvo prej nanesla na prazen papir in šablono osenčila, ko na blazinici skoraj ni bilo več barve.
Še ime uporabljene šablone - Graceful garden, priložila pa sem spodaj tudi sliko.
Želim vam lep preostanek nedelje, jutri pa uspešen začetek delovnega tedna 💗









9 komentarjev:

  1. Urška, najprej tebi hvala, ker sodeluješ na mojem izzivu. Voščilnica je krasna in še v mojih barvah. Me veseli, da sem vas spodbudila, da pobrskate po svojih predalih in škatlah in najdete morda še kakšne skrite zaklade.

    OdgovoriIzbriši
  2. O rozika :) lepo, da si uspela ujeti izziv pri Keti. A ni fino, da nas je vzpodbudila, da smo ven privlekle šablone, ki jih sploh še nismo uporabile. Lepo si sestavila voščilnico.
    Objemček 💖

    OdgovoriIzbriši
  3. oo, prekrasna šablona, škoda, da bi bila pozabljena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna rozika s prelepim cvetom. Se splača malo pobrskati po škatlah. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidiš da se je splačalo pobrskati in najti tale zaklad - fnatastična rožica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje rozike so resnično imenitne in vidi se, da ti je barva pisana na kožo ... in dušo ;-)))
    Imenitna voščilnica!!
    Prijeten zaključek vikenda, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)