sreda, 1. februar 2017

Knjižno kazalo

 Zadnje čase so samorogi očitno priljubljeni pri najstnicah....no, vsaj pri naši damici in njenih prijateljicah. Zato si je naša Klavdija zaželela, da ji izdelam knjižno kazalo z motivom samoroga. Ravno sem se začela veseliti, kako svetlečega in pisanega ji bom naredila. Njena navodila pa so bila sledeča....obvezno brez pinki barv. Naj bodo samo bela, črna in rdeča. 
Pa naj bo, sem si mislila. Ker sem kljub temu hotela dodati še nekaj dodatkov, mi je kar hitro rekla.....da slučajno ne bi in že odvihrala na trening. 
Ko se je vrnila domov je bila več kot navdušena in kazalo že pridno uporablja. Ob zahvali pa je še dodala .....mami, končno nekaj brez tvojih rozik :) 
Oh, ti naši najstniki :)







10 komentarjev:

  1. Ja pridna mami. Si kar predstavljam, kako težko si se odrekla roza barvi :)))
    Lepo kazalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme bookmark je presladak, jednorozi su preslatki!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he.. Najstniška leta so zanimiva :)
    Luštno kazalce si ustvarila, čeprav brez rožnatih barv :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, mala damica odrašča. :-) Verjamem, da se je bilo težko odreči roza barvi, ampak knjižno kazalo je pa odlično izpadlo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno knjižno kazalo - tudi moja najstnica bi ga bila zelooo vesela. Si bom shranila tole izvedbo, morda mi kmalu pride prav :-)
    Hvala za idejo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Urška, lepo kazalo, res bolj primerno za najstnico ;) Očitno smo vse mame na roza in bleščice mahnjene :))Mene pa je ena taka rozika res lepo razveselila in presenetila, si mi polepšala dan zelooo :)) Hvala <3 Objem, Keltika

    OdgovoriIzbriši
  7. Ponovno se počutim tako blagoslovljeno v svojem zakonu, potem ko je dr. Igbinovia vrnila mojega moža, ki se je ločil od mene za dobre 3 mesece. Sem Maja Anton po imenu iz hrvaške. Čeprav imam usta po celem telesu, ne bo dovolj, da se zahvalim dr. Igbinovii za pomoč pri mojem življenju. Moj mož se je ločil od mene 3 mesece in brez njega sem bila v bolečinah in agoniji, tako da sem iskala pomoč povsod, a nič ni delovalo, dokler nisem mislila na dr. Igbinovia, na katerega sem stopila v stik, sem mu razložila svojo situacijo in obljubil je da se mi bo mož javil v treh dneh, kolikor mi srce še bije zanj. Verjela sem vanj in pripravil mi je urok in mož me je poklical tako, kot je rekel dr. Igbinovia. Prosil je in rekel, da me potrebuje nazaj in zdaj spet živiva srečno. Vsi, ki berejo moj članek, ki potrebujejo pomoč, naj se obrnejo na njegov e-poštni naslov: doctorigbinovia93@gmail.com ali whatsapp +12162022709 in viber +12066713285, kar je najboljši način, da rešite svoj zakon

    OdgovoriIzbriši
  8. Pozdravljeni vsi, želim deliti svojo neverjetno izkušnjo z največjim urokom dr. WALEOM. Moj mož me je varal in ko sem izvedela, da sva se sprla, kar je pripeljalo do tega, da je on zahteval ločitev, sem jokala in zbolela sem, ker sem ga res ljubila. ko sem na spletu iskal ljubezenske citate, sem videl, da ljudje govorijo o njem in njegovem odličnem delu, katerih primer je bil podoben mojemu, pustili so njegove kontaktne podatke, stopil sem v stik z njim in rekel mi je, naj me ne skrbi, da bo čez nekaj tednov preklical ločitev in da moj mož se bo vrnil k meni, ko bom naredila vse, kar je zahteval od mene, na moje največje presenečenje naslednji dan zvečer je bil to moj mož, pokleknil je in me prosil, naj ga sprejmem nazaj, hvala še enkrat Dr WALE, res ste blagoslov zame. Lahko vam tudi pomaga. kontaktirajte prek WhatsApp/Viber: +2347054019402 ali e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)