torek, 17. februar 2015

Deklica Tilda in dvojni negativ

     Minilo je že  nekaj dni od moje zadnje objave.  Na žalost so tudi mene obiskali takšni in drugačni virusi :(  Letos se mi zdi, da jim ne uide skoraj nihče.
Že pred časom sem v svojo zbirko dodala nove Tinine šablone, katere pa do sedaj še nisem imela priložnost uporabiti. Včeraj pa sem dobila nove štampiljke prikupne deklice Tilde iz trgovine Craft Heaven Shop....pravzaprav moje prve. Pa ne samo to.....Tina mi je poleg naročenega dodala še krasno darilce. Hvala, Tina :)
In po nekaj dneh ustvarjalnega mrka sem se zopet preselila v svoj ustvarjalni kotiček.
Dekleti na CRAFT-alnici sta za tokratni izziv izbrali temo Negativ. No, pa sem se še jaz lotila izdelave voščilnice na to temo.
 Uporabila sem bel in roza papir. Brez roza barve tako ali tako ne gre, hehe :)  Dodala sem še motiv Tildice in pa šablone Najlepšega para Romantični okvirji. Uporabila sem največji dve šabloni in tako dobila dvojni okvir oziroma negativ.

Voščilnico prijavljam na izziv :  CRAFT-alnice 
                                          Februarsko galerijo Najlepšega para





13 komentarjev:

  1. O, kako prisrčna in čudovito sestavljena voščilnica! :-) Tildika pa je pravi cukerček. Vrhunsko si jo pobarvala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cortik voščilnica. Motivček je zelo lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo cart je in tale Tilda tako sramežljivo zre v svet.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo cotkana, krasen okvir, taka, da bi jo kar imel. Pozdravi se, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tilda sama za sebe je predivna i jako si je lijepo obojala, okvir je presuper, jako mi se dopada.
    Ps. nadam se da te virusi neće više gnjaviti ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo si pobarvala tole Tildiko, ma prepričala pa si me je kombinacijo okvirjev, ki dajo piko na i voščilnici :). Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je zelo lepa. Super si jo sestavila in tale roza barva se ji prav poda. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu, čudovita je, pa zelo lepo pobarvana Tilda :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si se poigrala z negativom in naredila čudovito voščilnico :-))
    Všeč mi je lepo pobarvana Tilda.
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna Tilda, krasno si uporabila Tinine okvirčke, ki so prišli kot naročeni za Craft-alnicin izziv.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu.Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)